Renninformasjon Skiskyting

Renn merket med blått er de styret i skiskytingsgruppa har plukket ut som satsingsrenn, hvor vi ønsker at alle skal delta. Noen renn blir fulle, se kommentarer i oversikt under. Liste med kommentarer finner du her:

Rennoversikt med mer informasjon

Rekruttene debuterer etter avtale med hovedtrener og det er ganske vanlig at det er under Fet-rennet. OASSK-cup er for 15-16 år og NorgesCup er for Junior.

Vi avslutter rennsesongen med en felles helgesamling på Liatoppen.

Påmelding via MinIdrett/EQtiminig.no. Klubben dekker startkontigent for alle renn, men ved fravær uten gyldig grunn vil vi belaste utøver. OBS! Det er noen renn hvor arrangøren krever online betaling. Det oppdager dere i MinIdrett. Der MÅ hver enkelt betale selv, og siden få startkontigenten refundert av klubben. Klubben har pt ingen mulighet til å få betalt om dere velger 'Klubben betaler' ved påmeldingen. I tillegg refunderer klubben opptil 1500 kr som en engangssum til støtte for treningsleir(sommercamp o.l)

I tillegg til disse rennene pleier vi å få med oss Lygnasætersprinten.

Oppdatert oversikt finner du her: http://www.skiskyting.no/no/arrangement/terminliste/fullstendig_terminliste/Viktig å se på påmeldingsfrist på de forskjellige rennene.

REKRUTT/NYBEGYNNER: Her er en beskrivelse av hvordan renn foregår:

Hva skjer på et skiskytterrenn v2