Nye medlemmer - Velkommen til oss

Trening

• Mandager og onsdager kl 1915 - 2100 på Hvalstjern
  • Torsdager er det fysisk. Sted og tidspunkt vil variere noe, men vanligvis er det rulleski på Sørlihavna kl 1730 på sommeren og skitrening på vinteren. Oppdatert informasjon kommer på epost hver uke.

Rekrutter
Vi har sikkerhetskurs for nye rekrutter hver høst. Deretter deltar rekruttene på treningene på mandager. Onsdagstreningene på Hvalstjern er frem til jul ikke for rekruttene.

Renn og konkurranser

Klubben prioriterer en del renn i løpet av sesongen og oversikten finner du på denne linken.

Påmelding skjer via MinIdrett. Klubben dekker startkontigent for alle renn, men ved fravær uten gyldig grunn vil vi belaste utøver. OBS! Det er noen renn hvor arrangøren krever online betaling. Det oppdager dere i MinIdrett. Der MÅ hver enkelt betale selv, og siden få startkontigenten refundert av klubben. Klubben har pt ingen mulighet til å få betalt om dere velger 'Klubben betaler' ved påmeldingen.

En oversikt over alle renn som er finner du her: http://www.eqtiming.no/

Her finner du nyttig informasjon fra Norges skiskytterforbund for utøver og foreldre:

Informasjon for utøveren
Informasjon for foreldre